Bestué Se Sacudía las Abarcas 75cl.
Bestué Se Sacudía las Abarcas 75cl.
13,25 €

Un vi inspirat en la història del celler

DENOMINACIÓ D’ORIGEN: Somontano
VARIETAT: Syrah 100%
GRADUACIÓ ALCOHÒLICA: 14%
CELLER: Bodegas Otto Bestué
ELABORACIÓ: Criança de 12 mesos en bóta roure americà

A LA VISTA: Color vermell cirera amb rivets de tons violacis que reflecteixen el caràcter de la varietat Syrah. Capa alta.
EN NAS: Intensos aromes fruiters (grosella, balsàmics) combinats amb matisos propis de la criança en bóta (vainilles i cacaus).
EN BOCA: El pas per boca és llaminer, de cos mitjà i taní vellutat, deixant-nos un agradable i persistent postgust.
MARIDATGE: Ideal amb carns (brases, guisats, plats al forn), plats de cullera (llegums) i formatges curats.

 

Acabant la jornada de treball, el calçat dels vinyaters sempre acabava cobert de terra. El nostre avi Lorenzo solia fer broma sobre un parent, que en abandonar les seves vinyes “SE SACUDÍA LAS ABARCAS” per no perdre ni tan sols un gram del terreny.

Per ell, cada tros de la seva parcel·la era or. Inspirats en aquesta història i en la nostra connexió amb la terra, hem elaborat aquest vi, reflex de l'esforç i l'agraïment profund als nostres estimats avantpassats.

Has d'acceptar les condicions d'ús.
Productes relacionats
Bestué Viñadores 75cl.

Bestué Viñadores 75cl.

Complexitat aromàtica, sedós i vellutat.
Bestué Garnacha 75cl.

Bestué Garnacha 75cl.

Monovarietal de Garnatxa, versàtil i equilibrat
Bestué Finca Santa Sabina 75cl.

Bestué Finca Santa Sabina 75cl.

Complex, llaminer i seductor.
Enate criança 75cl.

Enate criança 75cl.

Vi del Somontano criança
Enate Unico 75cl.

Enate Unico 75cl.

Vi negre del Somontano amb un toc de criança
Bestué Finca Rableros 75cl.

Bestué Finca Rableros 75cl.

Equilibri, intensitat i caràcter
Next Generation EU
Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia